woensdag 3 juni 2015

Review MAC oogschaduw (espresso)

hee allemaal! laatst was ik in Parijs en heb ik daar een oogschaduw van MAC gekocht. het is een super mooie donkerbruine matte tint.

Lezen jullie verder?



Hij was best duur maar ik had het er voor over! hij kostte namelijk 18,- Ik weet zelf ook wel dat dit best veel is, vooral voor een meisje van 13. Maar ik heb er er voor gespaard en wilde het heel graag. ook doe je ontzettend lang met zo'n oogschaduw.















dit is de oogschaduw. Ik had een paar problemen met het licht maar dit is hem. Ik vind het zelf geen 'everyday' kleur, maar meer voor feestjes.









 Het is dus in de kleur espresso. Deze komt uit de matte lijn. Ik zat te twijfelen tussen een super-glimmende of een matte. uiteindelijk ben ik dus voor deze kleur gegaan omdat de vrouw in de winkel hem ook op mijn oogleden heeft getest en ik het echt heel mooi vind. ik had ook nog niet zo'n soort kleur.


 dit is de kleur van dichtbij. Hier zie je de kleur ook goed, echte een espresso kleur! Ik vind de huls ook heel mooi, maar dat vind ik bij elk MAC product.


dit is de kleur als ik hem swatch op mijn hand, superveel pigment! ik ging met 1 veeg over mijn hand! je kunt deze kleur ook heel mooi opbouwen. bijvoorbeeld licht op het ooglid en donker in de arcadeboog. je kunt dus met één oogschaduw een hele look maken!








 Dit is de oogschaduw van dichtbij.













Ik vind deze oogschaduw zeker een aanrader, maar je moet wel oppassen, omdat hij juist zoveel pigment heeft! Voor de rest heb ik niks te klagen!
Als ik een cijfer zou moeten geven word het zeker een 9!
Als je een keer wat meer geld uit wil geven, zou mijn keuze naar deze oogschaduw gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten