donderdag 26 maart 2015

Welkom!

heey alemaal!
wat leuk dat je op mijn blog kijkt!
ik ben Danique, ook wel bekend als JustLike Danique, een blond meisje van bijna 13 jaar oud.
ik heb een YouTube kanaal.
(hier de link: https://www.youtube.com/channel/UCgkZkmkc97pilhR5XizxTyw )
Hier plaats ik video's op van Beauty, Fashion en een klein beetje lifestyle.
en het leek me leuk dit uit te breiden met een blog!


 hier nog wat informatie over mijzelf:
Mijn naam is dus Danique, ik word 8 april 13 jaar. Maar ik ben al sinds mijn 11e gek op make-up. Ik wilde er iets mee gaan doen, maar wist niet wat.  Rosalie, (Mijn beste vriendin) keek die tijd al YouTube video's. Ik vond dat zo leuk dat ik toen ook een video had gemaakt. Een shoplog over de primark, gefilmd met mijn iPhone. Nooit online gezet.
Nu, ruim anderhalf jaar later ben ik er weer een begonnen. Ik heb veel hulp van mijn vader en vriendinnen. en heb ik ondertussen al bijna 60 abonnees! ik ben hier heel trots op.
Ik ben van plan hier veel revieuws op te svhrijven, en aankondigingen, als ik bijvoorbeeld een Q&A wil gaan doen!
jullie kunnen altijd suggeties achterlaten.

tot snel!
x Danique


Geen opmerkingen:

Een reactie posten